home check frame file logout arrow-circle-outline-left arrow-circle-outline-right arrow-left arrow-right chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up comment directory help-circle-outline login mail phone plus search user close facebook instagram twitter youtube linkedin2 check-colored frame-colored comment-colored directory-colored mail-colored user-colored plus-user-tag plus-user-tag-en

Blogi

Verkkosivujen käyttäjäkokemusta parantamalla kilpailuetua ja asiakastyytyväisyyttä

Asiakkaat ovat lähes päivittäin vuorovaikutuksessa eri yritysten ja organisaatioiden kanssa verkossa, jossa asioinnin toivotaan olevan helppoa, miellyttävää ja sujuvaa monin tavoin. Verkkosivujen käyttäjäkokemusta (eng. User Experience, lyh. UX) parantamalla voidaan saavuttaa kannattavuutta liiketoimintaan ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Lue lisää »
Asiakaspalvelu
Verkkonäkyvyys

Onnistuneen asiakkaan oikean parhaaksi

Tuotteiden ja palveluiden myyntitilanteessa asiakkaan sanotaan olevan aina oikeassa. Hänen mielipiteensä tietystä tuotteesta voi olla värittynyt, ennakkoluuloinen tai kuulopuheisiin perustuva, mutta kohdatessaan asiakaspalvelijan on asiakas kuitenkin omastaan mielestään täysin oikeassa.

Lue lisää »
Asiakaspalvelu
Myynti

Onnistuneen vuorovaikutuksen parhaaksi

Kun asiakas saapuu yritykseen palveltavaksi käynnistää se samalla asiakkaan ja yrityksen edustajan välisen vuorovaikutuksen kohti onnistunutta kauppatapahtumaa.

Lue lisää »
Asiakaspalvelu
Myynti

Onnistuneen asiakaspalvelun parhaaksi

Menestyvässä yrityksessä asiakasta palvellaan kunnioittaen yrityksen palvelukuvatekijöiden mukaisia totuuden hetkiä.

Lue lisää »
Asiakaspalvelu
Myynti
Tilaa Verkoston uutiskirje – saat ajantasaista tietoa suoraan postilaatikkoosi

Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!