Tähän mennessä olet todennäköisesti vähintään kuullut tekoälylaboratorio OpenAI:sta ja sen kehittämästä ChatGPT-tekoälybotista. Tekoälyä voi käyttää apuna lukuisin eri tavoin, esimerkiksi KauppakamariVerkoston sisältöjen luomisessa ja muokkaamisessa.
Lue lisää »Asiakkaat ovat lähes päivittäin vuorovaikutuksessa eri yritysten ja organisaatioiden kanssa verkossa, jossa asioinnin toivotaan olevan helppoa, miellyttävää ja sujuvaa monin tavoin. Verkkosivujen käyttäjäkokemusta (eng. User Experience, lyh. UX) parantamalla voidaan saavuttaa kannattavuutta liiketoimintaan ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Lue lisää »Pienissä yrityksissä ei ole suurten yritysten tapaan useita eri osastoja, joten liidien metsästäminen voi resurssipulan vuoksi olla tehotonta. Tähän haasteeseen vastaa Social Selling. Kerron tässä kirjoituksessa, mitä Social Selling on ja miten voit tehostaa myyntiäsi sen avulla.
Lue lisää »Nykypäivän digitaalisessa ympäristössä on tärkeää päästä vaikuttamaan ja näkymään potentiaalisen asiakkaan ostopolun joka vaiheessa. Jokainen vaihe on tärkeä yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Lue, miten maksullinen ja orgaaninen näkyvyys toimivat tällä polulla.
Lue lisää »Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!