Allianz Trade

Allianz Trade on osa maailman johtaviin vakuuttajiin ja omaisuudenhoitajiin kuuluvaa Allianz-ryhmää, jolla on 126 miljoonaa yksityis- ja yritysasiakasta yli 70 maassa.

Vahinkovakuutusyhtiöt
Asiakkaan ilmoittama TOL:
Vahinkovakuutusyhtiöt
Helsinki
Konepajankuja 1 , 00510, HELSINKI
Konepajankuja 1 , 00510, HELSINKI
LuottoarviointiLuottovakuutusPerintäTakausvakuutusTaloustutkimus

Mikä on Allianz Trade?

Allianz Trade on maailman johtava luottovakuuttaja ja arvostettu takausten, perinnän, strukturoitujen luottojen ja poliittisten riskien asiantuntija. Olemme jo yli sadan vuoden ajan auttaneet kaltaisianne yrityksiä ennakoimaan riskejä, reagoimaan muutoksiin ja kasvamaan turvallisesti.

Allianz Trade toimii sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti. Seuraamme kaupankäyntiä, konkursseja sekä maksuja vastaten nopeasti yrityksesi tarpeisiin sijainnista riippumatta.

Vuonna 2022 muutimme nimemme Euler Hermesistä Allianz Tradeksi. Allianz Trade on nyt tavaramerkki, jota käytetään Euler Hermesin palveluiden tarjoamisessa.