Berlitz Finland

Jätä oma ilmoitus

Berlitz tarjoaa kielikursseja useilla eri kielillä ja palvelemme sekä yrityksiä että yksityisasiakkaita. Kielikurssien lisäksi tarjoamme asiakkaillemme kulttuureihin, kansainvälisyyteen ja johtajuuteen liittyviä koulutuksia. Koulutukset järjestetään joko asiakkaidemme tiloissa tai omassa toimipisteessämme Helsingissä. Verkkokoulutukset ovat olennainen osa koulutustarjontaamme.

Kauppakamari:
Helsingin seudun kauppakamari
Toimiala (TOL2008):
Kielikoulut ja -opistot
Paikkakunta:
Helsinki
Käyntiosoite:
Runeberginkatu 5 , 00100, HELSINKI
Postiosoite:
Runeberginkatu 5 , 00100, HELSINKI
Puhelinnumero:
Y-tunnus:
Yrityksen perustamisvuosi:
Avainsanat
Englannin kurssiKielikoulutusKielikurssitKielipalvelutKielitaitotestausKulttuurivalmennusRuotsin kurssiSaksan kurssiSuomen kurssiVenäjän kurssi
Salli evästeet nähdäksesi sisällön.

Speak with Confidence!

Berlitz on kansainvälinen koulutusalan yritys, joka perustettiin jo vuonna 1878. Nykyisin toimimme yli 70 maassa ja kielikeskuksia on yli 500. Suomen toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa.

Opetuksestasi huolehtivat syntyperäiset opettajat, jotka ovat saaneet perusteellisen koulutuksen Berlitz-menetelmään® ja jotka käyttävät oppitunneilla aina vain äidinkieltään. Näin opit syntyperäisten puhujien sujuvia ja aitoja ilmaisuja.

Uusimmat ilmoitukset

KAIKKI ILMOITUKSET

Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!