18.09.2023
Asiakaspalautteiden analysointi
Asiakaspalaute on yksi yrityksen arvokkaimmista tietolähteistä. Se tarjoaa yrityksille mahdollisuuden ymmärtää asiakkaan tarpeita, toiveita ja huolenaiheita syvällisesti, sekä reagoida välittömästi uusiin asiakkaan kokemiin haasteisiin tuotteiden tai tarjottavien palvelujen osalta. Kuitenkin vielä alle vuosi sitten tekstimuotoisen asiakaspalautteen käsittely ja analysointi oli erittäin haasteellista monista eri syistä.
https://readysolutions.fi/tekoalyn-kaytannon-sovellukset/
Ready Solutions - Vaikuttavaa analytiikkaa. Muutamme datan analytiikaksi ja analytiikan vaikuttavuudeksi.
TUTUSTU YRITYKSEENTiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!